Dagens :)

Sitter i min säng och väntar på Johan som är på väg från skolan :) Mamma åker till Stockholm idag, så jag har hand om hushållet igen *suck* haha :)
Men jag passade på att göra en lista på "Dagens" så länge :)

DAGENS VILL HA: Körkort och 10 000 kronor (ett av dom räcker om någon gärna bara delar ut det ena eller det andra :D )
DAGENS KLÄDSEL: Linne och shorts :D Varmatse dagen på länge. Sol :love:
DAGENS FRISYR: Helt naturligt, jag inte gjort något med håret idag mer än tvättat det, så självlockigt :)
DAGENS LÅT: Gavin DeGraw – Chariot - Stripped Version (länk till Spotify)
DAGENS PLANER: Vara med Johan som ska ta hand om min lillebror :) <3
DAGENS SAKNAD: Elina <3 <3 :love:
DAGENS DUMMASTE: Vi tar "gårdagens dummaste" här, eller ja det hände ju runt midnatt så... Välj själva om ni tycker det ska räknas till dagens. I alla fall så nämner jag till Johan att jag måste köpa ett virusskydd till min dator. "Va? Till din Mac?" frågar han "Jaaa?" svarar jag och gissa om han fick sig ett gott skratt... För tydligen så behövs inte det för det finns i princip inga virus till Mac... Men hur ska jag kunna veta allt :/ Haha :)
DAGENS MISSLYCKANDE: Att vakna tidigt och få in rutiner, not working for me! Haha
DAGENS DROG: USA! :D
DAGENS KÖP: Inget :D Jag sparar pengar haha :)
DAGENS GODIS: Är supersugen på Turkisk pepper godis men no money, no candy :(
DAGENS HUMÖR: Pigg och irriterad på små saker haha :)
DAGENS ROLIGASTE: Mamma som ska hälpa lillebror att pumpa cykeldäcken frågar min bror vart hans cykel däck är och lillebror som svarar: "På cykeln? :S" Hahaha :) Det var kul när man var där iallafall haha :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0