Tack <3

Har varit en seg dag, mycket saknad.
När jag vaknade imorse hade jag fått sms av sofia där det stod att hon just hade fikat på flygplatsen och var på väg ombord på planet. Alla åker iväg utom jag :(

Ni som har mig på Facebook har säkert märkt en förändring av någonting och jag vill tacka alla er som gillar det <3 :)

Jag vill också tacka Veronica för den här:


Så gulligt, tack <3


Snart ska jag iväg och sjunga, nog för att jag sjäöng igår, men det kan aldirg bli för mycket så länge inte min röst lägger av :) haha
Srkiver kanske mer ikväll, har inte hänt så mycket idag. Ullared på kanal 5 klockan 20.00, ikväll ser vi bl.a. Paul Haukka och Kjell från Vakna med The Voice.

Puss i pannan
//Nikititiiaa

Postat av: Veronica

vsg <3

2009-11-23 @ 17:10:03
URL: http://benucka.blogg.se/
Postat av: Mamma

Om du ska till Ullared på fredag så glöm inte att köpa wc-fresh 3 st för 10 kr :-)) (Kjell eriksson gjorde ju det så det måste vara ett bra köp, men köp inte svarta tubsockor de går sönder i hälen :-(( också enligt Kjell Eriksson

Ha en bra dag !

mamma älskar dig! Hoppas dansen går bra!

2009-11-24 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0