Ska snart till bussen

Sista engelska lektionen snart. Har så ont i huvudet.
Ramlade i en trappa igår och har inte överallt för det med. Hann inte ära frukost för det var tydligen ingen som hade tagit ut hunden när jag vaknade.
Vaknade som alltid till min brors mobil som ringer från och med sju - han ska upp vid elva.
Är så trött att jag somnar typ vart jag än står eller sitter. Förstår inte varför jag inte kan sova längre. När jag väl somnat så vaknar jag flera gånger samma natt och mår dåligt.
Jag vill få sova igen. Allt blir så fel när man inte får sova. Jag smsade med kompisar igår och när jag läste igenom det idag fattar inte ens jag vad jag har skrivit. Då har man lyckats bra gott folk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0