Åkte buss igår

Förbannat länge också! Haha :)) träffade två vänner i miniorten Karlskoga, lunchade, fikade och åkte hem igen. Haha sjukt mycket bussåkande kan jag säga xD
Fick med mig en kompis hem också, som nu sover i min säng! -.- hahaha!
Sen måste jag tycka till om att det inte är okej att sverige knappt har en enda vettig populärvetenskaps tidning! Jag läser Astronomy Mag. vilket ruinerar mig! Priserna de har för att hämta in såna tidningar är sjuka :/ haha aaw stackars mig :D
Igår när jag åkte in mot landet så körde vi rakt in i ett grått och dimmigt snöväder (!!) strax innan Örebro. Efter Örebro så hamnade vi bakom två stora skottmaskiner också! Kan ni tänka er? Hur mycket snö som helst! Då var jag glad att det uppe hos mig i Stockholm var något kallare men i alla fall plusgrader och varken snö eller regn :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0