Rea på Panduro!

 
  Panduro hade en stor sommar-rea i år och jag tänkte dela med mig utav lite som jag fyndade! :)
 
  
 
I början på sommaren skulle jag precis börja med ett nytt fotoalbum och behövde lite saker till det. Här är vad jag hittade på 50% rean :) 
 
  Som ni ser så blev det inte så mycket den gången.
  Ett paket nya brads i grönt, två clearstamp set (ett med klock motiv och den andra med en insekter; en trollslända, en fluga och en fjäril)
  en blommix med bruna blommor
  ett paket med turkosa rosor.
  Jag hittade också stickels från Ranger 
  två Tim Holtz designade tisue-tape rullar på rea! :)
  Hittade även hörndekorationer i metall
  en stencil med nyckelmotiv, någon sorts "klipp-papper" med ros- och vintagemotiv (man fick tre papper i paketet såg jag sedan när jag kom hem och jag rekommenderar de verkligen! Supersöta och lätta att ha till kort och LO-sidor)
  och sist och störst en ny "paper pad" med 24 dubbelsidiga design papper och en sida med lite cirklar och tags.
 Det mesta som jag köpte (inklusive paper paden) var av Panduro Design vilket också brukar vara det enda prisvärda som man kan köpa på Panduro, haha! Ska man köpa av andra märken så har Panduro värdelösa priser, finns mycket bättre återförsäljare! Kanske ska göra en lista på mina favoritställen, de flesta har ju webbutiker.. Hm nåja, nu ska vi vidare så vi kan ta oss igenom allt på ett inlägg! Haha :)
  Ser nu att det fattas lite saker på bilden, jag köpte ett par paket bokstavsstickers, nya penslar, embossingpulver och lite sådant också. Sorry för att det inte kom med på bild ;) 



Lite detaljbilder på vissa saker bara. Stickles, tisue-tape och smakprov på två av papperna i paper-paden. 
 
 
Sen nu för bara några dagar sedan så var jag och plockade hem lite av varje på 70% rean. Det var väldigt utplockat här i Stockholm kan jag säga! Men lite hittade jag allt :)
 
  Då ska vi se vad det är vi ser på bilden;
  två rullar utav panduros washitejp (vet inte om man får kalla det washitejp när det är svenskt men jag gör det nu i brist på bättre ord :P)
  två clearstamp set till (Haha jag gillar clearstamp! Den här gången var det ett set med två duvor och ett med en helt amazing fågel och lite blommor och så till)
  bokstavsstickers (använde dessa i ett kort idag och ångrar att jag inte köpte fler paket när de ändå var på rea :/ ), Archival-Ink i färgen "Moonlight white" (till 70% rea!! Woho! :D )
  ett ark stickers från samma kollektion som klipp-papperna från förra gången, bradmix i brunt och pearls i rött och en brun-grön metallicfärg.
  Sedan hittade jag en massa charms på smyckesavdelningen! Bl.a. fyra svalor i silver, fyra små hjärtan i silver, två stora hjärtan i silver och åtta ovala charms i "antiksilver" med olika motiv. De här räddade mig, så fina! Och så billiga! :D Jag hittade också ett set med metalldekorationer i fyra olika motiv; stjärna, måne, blad och fyrkant, med 12 av varje motiv.  
  Sådär, det var det mesta av vad jag plockade på mig på Panduros stora sommar-rea, nu hoppas jag att de tar in många nya saker till hösten! Jag vill gärna se mörka organge, kalla gråa och varma lila färger i höst! Gärna lite antikguld och småslitna detaljer :) Sen kommer julen! Woho! Som jag har längtata! Fast först ska ni få lite detaljbilder på vad jag plockade på mig.
 
Detalj på stämplarna, metalldekorationerna, charms, test av den supersöta fågeln från en av sämplarna, Archival-Ink:et och ett prv på hur det ser ut mot svart bakgrund. Supernice!
 
  Nu slog klockan över midnatt så nu ska jag sova! :) Extremt äckligt varmt i mitt rum för det är så kvavt ute, trots att det regnade ikväll! :/ Aja, vi kan inte få allt! :) 
 
 Night ;) 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0