Present från älskade lilla mamma!

  I helgen fick jag en liten present från mamma, hon hittade nämligen något som kunde passa till scrapbookingen när hon var ute och storhandlade. Såååå sött att tänka på mig :$ :)

  Nu ska ni få se vad hon hittade! :) 


Det är alltså ett pappers-set till kort! :) SUPERGULLIGA färger! Rosa, lila, benvit, mmmh! :) 


Här är allt man fick i det lilla paketet:
  • 7 kuvert
  • 18 små designpapper
  • 5 olika färger på tunnare cardstock
  • 6 tjock cardstock (3 rosa + 3 vita)
  • 6 papper i tjock cardstock (3 rosa + 3 vita) som är färdig vikta till dubbel kort. Varje papper blir antingen 2 dubbel kort ellet 4 enkelkort.
Det här var ett supersött litet set som verkligen får mig att vilja göra en massa fina kort! Men jag har ett album som jag MÅSTE bli klar med :) Sneak peak på sidan jag gjorde igår kommer här:
 
 

Postat av: Milea

Jättefin bloggsida! så mycket kul att läsa!

Svar: Oj, tack! Vad snällt skrivet! :) Hoppas att jag blir utvald som en av era bloggare som får lotta ut halsbandet :) Tack igen!
Nikititaa

2012-08-27 @ 11:16:41
URL: http://www.mileawebshop.se/blogg-2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0