Goood mooorgoo... Nej jag orkar inte

Vaknade två timmar innan klockan ringde imorse, och mådde toppen! :D Förbannat kissenödig men annars var allt bra, yes det gick över! Hann jag tänka, men innan jag ens hann tillbaka till sängen hade magen satt igång igen, ryggont och huvudvärken med. Haha skit -.- Har tagit en lång och alldeles för varm dusch och hoppades på att det skulle hjälpa. Jag känner mig i alla fall inte trött än så länge! Haha alltid något :D 
Mys med hunden, bild från igår.

  Nu är det påklädning och frukost som gäller, sen ska jag till sjukhuset, till Coop och kanske förbi Nacka Forum när jag ändå har letat upp mitt busskort (det låg i plånboken, haha!)  


  Haha min mamma älskar att köpa lotter, att skrapa gillar hon inte. Det får jag göra -.- Haha! 


"God-morgon-trasselhår" Haha fast jag gillar mitt hår ändå <3 


  Vackra havet <3 Älskar att bo här! 

Nu blir det frukost :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0