100% mitt i natten! Underbart!

Mitt i natten igår skrev jag färdigt det tredje provet, så skönt att få tillbaka att det var 100% ! Toppen :) 




  När jag såg att det bara var sex stycken frågor så tänkte jag "åh, gött!", sen insåg jag att det var sex stycken långa textfrågor med "a, b, c, och d" och alla måste vara rätt för att få ETT poäng på hela frågan. Suck! Haha nåja, jag gjorde det i alla fall och så somnade jag på en gång! Det var sååå skönt! Sen vaknade jag imorse och såg att lillebror är hemma med mig idag också, han sa "Jag har lovat att inte störa dig, så jag kommer bara och säger till när jag är hungrig och vill ha mat" Haha! Ska jag lägga till att han snart är tonåring? Fast det gör inget för mig del, han kan få komma hem till min lgh sen när jag flyttat och vara småsjuk där med om jag är ledig. Det är mysigt att ta hand om honom! <3 

  Nu får jag hoppa in och göra "slutprovet" så moment ett är färdigt innan lillebror ska ha lunch! :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0