Lillhunden är ute och åker båt :O haha ...

img20111026_002 (MMS)

Lillhunden är ute och åker båt :O haha Han älskar att gå på bryggor, han vill vara så nära vatten som möjligt utan att bli blöt så stå på en brygga kan han göra i flera timmar. Haha! Var på vårdcentralen i morse och fick reda på att jag ska tillbaka på fredag. På måndag sen har jag nästa möte på närsjukhuset :) mycket vård nu haha. I övrigt har min feber släppt men inte halsontet och dessutom har jag fått ont i örat :( haha inget jobb denna veckan men nästa så. På fredag börjar höstlovet i skolorna vilket innebär Finland en vecka för familjen. Fast jag ska inte med den här gången :O :) hunden tar de med sig i alla fall. Lillen ska åka stor båt snart :) själv ska jag vara hemma över en vecka med min äldre bror :P min kompis emmili kanske kommer och gör (läs äter ;) ) cupcakes <3 Irene kanske dyker upp här i Stockholm också! :) kanske en inplanerad biodag också. Personligen vill jag gärna gå på naturhistoriska men jag vet inte, vi får se. Nu ska jag och hunden gå hem :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0