Bloggar jag följer


Tänkte tipsa lite
om några av bloggarna jag brukar sitta och läsa när jag tex solar och myser nu på sommaren!
Först ut har vi Daniel Paris! Skrev lite om honom i ett blogg om ESC i går men upprepar mig för att ingen ska behöva missa något. Daniel Paris var alltså med i SVTs serie "Ung och bortskämd" och vann den (vilket inte betyder att han är mest bortskämd utan minst faktiskt, lite snurrigt det där), utöver det så är han en stor bloggare som bl.a. har vunnit toppblogg priset och lite annat smått och gott. Du ser honom även i TV varje torsdags morgon på Vakna med The Voice på Kanal 5. Han uppdaterar sin blogg så underbart ofta att det alltid finns något nytt att läsa. Unik, är ett ord som beskriver honom klockrent. Bloggen hittar du HÄR.
Sen tar vi hans kompis Rosanna Charles. Som egentligen bara är känd för en egen bedrift, nämligen att ha varit med i TV3s produktion Lyxfällan. Hon är nu 22 år gammal, bor i stockholm och hänger med rätt personer på rätt platser. Många i bloggvärlden känner också igen henne som Kissies förra bästa vän. Hon verkar känna lite alla möjliga och om hon har förändrats efter lyxfällan? Nej det tycker jag inte, inte ett dugg haha! Hon åker till Västerås för att klippa sig, hänger med Big Brother Robban (fråga mig inte vem det är för jag vet verkligen inget om årets Big Brother) och ska vara med i en ny serie som filmas i juni där hon och en massa andra stora bloggare (bl.a. Daniel Paris) ska spendera 4 veckor på en bartenderskola i Rhodos. Bloggen hittar du HÄR.
Sen har vi Gratis Saker, som inte är mycket till en blogg utan de mer tipsar folk om gratis program, produkter och sidor. Kul att klicka igenom när man känner för att äta kakan och ändå ha den kvar. Bloggen hittar du HÄR.
En annan blogg som tipsar om gratis saker fast som mer är inriktad på tävlningar, varuprover, biobiljetter och liknande, är Gratisktokig. Bloggen hittar du HÄR.
Sen kommer lilla Justin Bieber tokiga bloggen "Justin Drew Bieber - Your number one swedish JB source" som är var det står haha, den svenska bloggen som har superkoll på Justin och VERKLIGEN har "Bieber Fever". Haha Personligen så gillar jag Justin mer och mer. Hans första låtar slog aldrig riktigt hos mig men jag måste medge att jag nog kan sjunga hela första versen och refrängen på både "One less lonley girl" och "Baby". Min favorit Justin låt är utan tvekan "Pray". Jag är såld på den, mmh härligt. Musikvideon här:
Bloggen hittar du HÄR.
För att avsluta väljer jag att också nämna Isabella Franssons blogg. Jag har följt hennes blogg i hur många år som helst! Från att hon fick sin häst "Appis" för ett par år sedan till nu när hon har två hästar. Hon är alltså 16 år (kan vara att hon hunnit fylla 17 kanske) och äger två hästar. Utöver det går hon även i skolan. I hennes blogg får man följa vardagen i stallet och mycket om träningen av två hästar. Hon är främst inriktad på hoppning men tränar allt. Verkligen en supertjej! Jag vet inte helt varför jag läser och läser och läser varenda inlägg hon skriver men jag älskar det, fast jag inte ens har häst. Haha kolla in denna unga, drivande tjej! Bloggen hittar du HÄR.
Hoppas ni hittar lite sommarläsning av detta nu!

Postat av: Nene

Meeeeeeeeen hallå, förljer du inte min?? den är ju bäst! och very känd. very känd indeed.

2011-05-11 @ 16:24:38
URL: http://ireene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0