Sommar... eller?

Vaknade. Ja det är sol! Ska bara sova en stund till.
Somnade, vaknade igen, soool <3 ut och gå med hunden.
In, somna. Vakna, fortfarande sol! :D Ja men förtusan då kan ju jag och Elli sola idag!
Så när det väl är bestämt och jag går ut vad kommer då om inte de största mörkgråa molnen någonsin!?
Haha klockan är ett och jag har somnat tre gånger idag redan. Hade avslutningsnatt med Johan igår med dels bilfärd i skogen och rökiga chatter i källaren. Haha det hörs tydligt att det var jag och Johan som var i farten. Idag har jag inte packat något och imorgon är min sista kväll här, vilka är med på att göra den OFÖRGLÖMLIG? ;)
Imorgon ska jag också ringa mormor om möjligheten att få ta över en kompis i sommar, jag har ju mina morföräldrar själv i nästan 3 veckor nu! :D Internetmöjligheter ska också kollas upp ;) så att bloggen hålls vid liv.
Just det, jag fick en extra tid till sjukhuset imorgon också! Vid ett på dagen, ska bli jätteskönt att få komma dit igen.
Haha alltså dagens väder mår ju precis som jag, ena sekunden regnar det och allt är depp och grått. Andra är det sol och blå himmel och livet kunde inte vara vackrare.
Nu är Elli här så nu får jag fortsätta bloga senare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0