Tävlings tips!

Haha gillar verkligen tävlingar just nu. Millah har massor med bra tävlingar! Just nu är jag bl.a. i en Reztart tävling där man kan vinna 2 förpackningar med bars (15 bars/fp) och 2 förpackningar med dryck (12 st/fp)!! Perfket! Själv så önskar jag mig Reztart Mango Magic Dryck och Reztart Natural Focus BananaChoco Bar! :)
Reztart kan du läsa mer om här: Reztart.se!
Och här är länk till Millahs tävling!
Älskar verkligen tävlingar så tipsa gärna mig om ni vet fler som är på gång! Är ni intresserade av fler tävlingar rekommenderar jag varmt att ni kollar in Millahs blogg!

Jag är med och tävlar hos Gratistokig om en valfri höstjacka från Elvine också! Tävlingar i mitt hjärta :thumbup:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0