Lite tips på grymma saker från AppStore!

Sitter och väntar på bussen hem :) har varit en lång dag idag! Haha stressig morgon, sjukhus och jobb haha :)
Var på sjukhuset i förmiddags, rutiner :P
Är riktigt trött idag! Hann antagligen inte sova ikapp i natt haha :) Ska aldrig mer hoppa över en natt, haha inte värt det xD
På jobbet igår och idag så pärlade vi :) Bild kommer nedan ;) Idag har vi även sett på pax, åkt skidor och pulka samt dansat och byggt med klossar. En kort stund lyssnade vi på LasseMajas Detektivbyrå. Märk väl; en KORT stund. Haha :)

Bloggar typ bara från mobilen just nu, superskönt. Gillade inte appen så mycket i början men nu älskar jag den!
Lite fler gratis appar som gör mitt liv värt att leva är:
•telenorappen! Haha bästa grejen, har stenkoll på allt jag gör och hur mycket jag gör, tex skickar sms osv. Fakturor och statistik finns där med. Underbart!
•spelet cut the rope, haha en sjuåring laddade ner det på min mobil och jag älskar det xD gratis versionen är kul i två timmar, men fulla versionen kostar bara 7 spänn! Värt varje krona :)
• Craziness, haha gratis app med sjuka test och uppgifter. Haha skrattar om och om igen över hur korkad jag är xD haha!
• SvtPlay appen, älskar! Gör mina bussresor värdefulla :)
•NASA appen, gratis och rekommenderas till alla som gillar astronomi. Här finns allt från uppdaterade uppskjutnings scheman till fakta filmer om diverse begrepp.
• Nike Training Club. Också gratis app, hitta träningsrutiner i mängder helt gratis! Samla poäng i form av antal minuter då du utfört en av deras träningar och få badges och "priser". Till exempel på pris är milkshake recept för varje tillfälle.
När du startar ett tränings program kan du välja till musik, en röst följer dig genom hela programmet med pepp och instruktioner. Även en klocka som räknar ner hela träningen och en som räknar ner för övningen du är på finns. Likaså så finns det film på alla övningar om du vill se hur man gör. Allt är helt gratis. Kärlek!
•Fast Running Superhero - simpelt spel, allt man gör är att hoppa. Perfekt för när man väntar på tandläkaren, bussen eller tillgång till toan, haha! Barnen älskar det också!
• Sist men verkligen inte minst måste jag lägga till en app som alla som bor i SL området måste ha! Jag kallar den SL appen, vilket alla jag träffat hittills också gör xD vad den faktiskt heter minns jag inte :O fast jag använder den minst fyra gånger om dagen. Den är gratis i alla fall och har ALLT man kan behöva för att resa med SL. Perfekta grejen ;)

Så där, nu har ni lite att göra haha! ;) Själv har jag stannat på vägen hem och köpt lite Ben & Jerry's som jag ska festa till det med ikväll medan jag halvsover ovanför matteboken. <3
Har hittat sötaste bakgrundsbilden också! Lägger ut bild på den här ;) så fin <3 haha lägger till ett par till av mina favorit wallpapers. Om någon känner "Åh den här måste jag ha!" så kommentera bara så jag kan kontakta dig och mmsa eller hänvisa till vart just den bilden finns att hitta.
Bilder:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0