Födelsedags kort!

  Nu hälsar vi i bloggvärlden grattis till min moster som fyller år idag! 

  Min moster
  • hon är lika gammal som min pappa
  • hon bor 1280 km från mig 
  • vi har inte träffats på minst 150 år! 
  Hm.. Kanske inte exakt helt riktigt men nästan så länge! Hon gav mig världens finaste berlock armband när jag tog studenten, har fortfarande inte tagit av mig det! Eller jo, en gång när jag hade ramlat (tack för applåderna med de är onödiga så SLUTA nu!) och de ville röntga armen på mig (y) 
  Berlockerna var till och med lite baserade på den här bloggen! Ni vet om ni tittar högst upp på er webläsare så borde ni se "love dance hope dream faith sing", fast i och för sig så kan det hända att ni inte har likadan webläsare som mig så ja... Skit samma! Haha! Min moster kom i alla fall hela vägen till Göteborg för att se mig ta studenten! Det var riktigt fint tycker jag, hur många håller med? Alla? Bra! 
  Jag mådde väl inte helt på top när jag tog studenten men jag tog mig igenom den helgen med! Haha! Och idag är det min mosters dag! Sa till och med till en annan FB-vän som fyllde år idag att det får hon inte för det är min mosters dag idag! Haha! 

  Nu kommer i alla fall bilder på kortet och kuvertet som jag gjorde till min moster! Självklart hann jag skriva på adressen innan jag tog korten men jag trollade lite (hade sönder en post-it lapp och satte för) så det blev foton på kuvertet med! Enjoy!








   All färgläggning på kuvertet är med ProMarker, älskar! Så lätt att låta färgerna skifta in i varandra utan en massa hårda linjer osv. Första gången jag färgla den fågelns bröst var jag lite nervös över hur så olika färger skulle fungera ihop, men se det blev ju superbra! :) 

Ha en suerfin torsdag nu folks! Själv ska jag gå "lugna promenaden" som är en 4,5 km slinga vid havet som kommunen la en massa pengar på för att den skulle bli fin och naturtrogen (ironiskt right? Vi måste lägga pengar, planering och ombyggnad för att få naturen naturtrogen...) Haha nåja! Blir väl bloggande från promenaden om appen vill ;) 





Postat av: Nina

Nikita darling, kortet är jättefint. Den kommer att få stå framme länge.... En dag får du visa mig hur du gör alla dessa vackra kort.
Vad kul att du tycker om armbandet som du fick av mig, det gör mig glad... :)
Din Moster

2012-08-23 @ 11:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0