Världens bästa gunga!

Du såg åt mitt håll, men jag låtsades som ingenting och mitt hjärta slog dubbla slag.
Jag vill komma nära dig och jag ska göra det en dag!

Jag har städat så jag blir galen idag och självklart gått en promenad, ensam idag. Många tankar om Stockholm och personer jag har kontakt med där, några tankar om en hund och mycket musik! Så sammanfattar vi dagens promenad. Nu har jag just kommit ut ur duschen och sitter och funderar på när familjen kan tänkas dyka upp ikväll. De skulle ringt när de lämnade huset i Nacka men de verkar ha glömt det, sådant som händer.
Mina första saker står på plats i mitt nya rum i det nya huset och mina sista saker åker ner i lådan idag. Kanske inte riktigt men nästan. Kläderna kommer bli sista sekunden packning, haha! Det är inte många dagar kvar nu innan jag byter hus och stad, spännande spännande.
Bild från en av min och Veronicas kvälls promenader i sommar. Härligt!

Gungan som är på bilden är ju den bästa uppfinningen i världen! En sådan ska mitt barn få! Eller tja...nej kanske inte, men otroligt kul är den i alla fall! Fast inte när VISSA PERSONER (nämnde inte ditt namn Veronica :D ) ska putta på så går det lite för högt och fort... Haha men jag överlevde!
Modet för hösten börjar snurra i mitt huvud också nu och snart är det dags att se över så man är förberedd för de lite kyligare morgon och kvällarna. Höstkläder är det mysigaste! En höst i Stockholm blir det i år, nu kör vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0