Det har gått några veckor nu...

Det har gått några veckor sedan terrorattentaten i Norge och det har sjunkit in i mig med vid det här laget. Det hände verkligen! Jag har ägnat ganska många timmar åt att läsa det mesta mellan himmel och jord som handlar om Andreas Behring Breivik, för att försöka förstå hur en människa kan göra så. Hans manifest förklarar faktiskt en hel del men det är ändå svårt att förstå att den här människan är psykiskt frisk. Han har till och med fått en egen wikipedia sida...
Media börjar gå tillbaka till sitt vanliga också, men lite då och då dyker det upp bilder från Norge, liknande denna:

Jag skulle vilja bidra med lite skönare bilder till det här hemska. Den här bilden hittade jag och mer klockrent blir det väl ändå inte?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0