Det står still

Allt eftersom mina dagar blir längre så bli batteriet i mobilen viktigare och bloggen stillastående. Har varit så trött nu hela veckan! Nåja, just nu sitter jag på bussen påväg till min fredagsföreläsning i matematik. Fyra timmar trigonometri står på schemat. Toppen (y)
Förutom kursstart så har jag inte så mycket mer att rapportera haha! Ska försöka komma in på datorn och uppdatera med fler bilder från veckan ikväll sen.
Har också fått reda på att mina föräldrar läser den här bloggen så nu passar vi alla på att vinka och säga "hej mamma och pappa". Jag räknar till tre, 1...2...3! Hej mamma och pappa!

Sådär haha! Imorgon står bowling på schemat.


Postat av: Mamma

Hej Nikita! Jag läser din blogg ibland när jag hinner.
Du bad ju alla att hälsa till din mamma och pappa, så nu hälsar jag tillbaka till alla ....... HEJ,HEJ

2012-09-10 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0