Kreativitet

Har lekt med mina scrap saker och gjort ett par kort sen den sista jag la ut här :) Har också varit och fyllt på mitt scrap-förråd med diverse mysiga saker. Här kommer uppdateringen om det :)

Blending tool från Inkssentials och paddar till.
Ny alkoholbaserad ink, stod mellan denna och Archival Ink. Det blev den här och jag gillar den verkligen! Den tar någon sekund längre tid att riktigt torka in men sen reagerar den inte något alls med andra färger och/eller vatten! Djup svart färg, underbart.
I bakgrunden ser man lite av en mask också, gjord av Tim Holtz för Ranger.
Lite nya stämplar med vår/påsk tema. Jag köpte dessa strax innan påsk så de blev perfekta tillskott innan påskkorten skulle ut :)
och efter lite hit och dit tänkande så fick 12 undebrara distress ink pads följa med hem, åh vad jag har funderat på att köpa dessa länge! Nu blev det av i alla fall :) Tre perfect pearls blev det också av någon rolig anledning :O Haha :)

Postat av: Irene

väldigt snygga kort :D

2012-05-08 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0