Speltips

Låg i sängen och vägrade gå upp i morse, haha det regnar nämligen här :(
Så i alla fall så låg jag ock spelade Subway Surf (typ som tempelrun fast med helt annat tema och går att spela när man ligger i sängen, haha! ) så fick jag upp reklam om ett spel, missade krysset när jag skulle klicka bort den och det är jag glad för nu! Haha sjukt kul är det här spelet men bara för en anledning! Haha det heter My Town 2 och det är exakt som alla andra "bygg din egen stad" -spel förutom en sjukt fantastisk grej! Den känner av din plats och alla affärer och företag du kan skapa i spelet är affärer och företag som finns IRL nära dig!! Haha jag har just köpt ridhuset här på andra sidan sjön och en bilverkstad som ligger ett par hus upp på gatan. Sjukt kul! Om du hittar ett företag du bara måste ha när du är ute är det bara att ta upp spelet, låta den hitta din plats och köp! Haha sjukt kul? Haha gratis spel såklart!
REKOMMENDERAS! Haha skit kul ju, och det funkar verkligen! Jag ska köpa mitt sjukhus nästa gång jag är där :D Vad ska du köpa?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0