Myggbiten och nöjd

Sitter och väntar på att åka hem true kommunal-style haha. Blir riktigt myggbiten och får sällskap av ett på nattfjärilar som är förtrollade av lampan i busskuren. Loppan var riktigt duktigt idag med, det börjar nästan att bli standard nu, haha! Vi blev bara ståendes en enda gång, nog för att den gången varade i en evighet men ändå :) När jag hade släppt in henne i hagen igen så stod hon länge och tittade på mig medan jag plockade ihop hennes saker, söta tjejen <3 Sen när det väl var dags att gå så gick hon med mig. Jag på grusvägen och hon inne i hagen, så gick vi genom hela hagen. Sen brast mitt hjärta så jag gick in till henne igen och hon gjorde mig sååå glad när hon lyssnade på allt jag gjorde, fast helt utan grimma, grimskaft eller någon annan sådan hjälp. Vi måste sett roliga ut när vi sprang/travade och stannade, gick, vände, sprang/travade och stannade igen. Vet inte hur länge vi höll på men tillslut tog mitt godis slut och det var dags att gå hem. Hon stod kvar och tittade efter mig länge innan hon gick till sina kompisar, sötaste lilla Loppan! <3 Behövde inte ens leta upp henne i hagen idag utan hon kom och hälsade innan jag ens ställt ifrån mig sakerna och gått in i hagen <3 Det är så kul att se resultat :) Och nu är jag snart hemma! En dusch, nybakat börd och te så avslutar vi dagen perfekt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0