Soooooool

...var det idag <3
Satt på balkongen och solade medan jag betade av dagens plugg :)
Kom på att jag älskar hur mitt hår ser ut när det reflekterar solljuset <3 ååh så mysigt :))
Tog sen en cykeltur till hamnen i Gustavsberg och njöt av värmen innan jag tog mig förbi Coop och sen hem :)
Sitter typ konstant och planerar mitt arbete dom jag ska skriva till engelskan. Vi kommer inte att ha en tenta utan jag måste visa att jag kan och har lärt mig i en två sidor kort essä :/ haha
Inatt börjar jag labbarbetet i astronomin också, snart dags att söka lägenheter också. Massa mys :) står lite passiv i kö sen strax över ett halv år för att samla poäng. En timme kvar innan jag ska ut och leka observatör av natthimeln så jag får sova sen xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0