Nu ska jag och jorden gå och sova!

Börjar bli sovdags, Globen visar det tydligt genom att ge halva jorden natt ;)
Imorgon ska jag skicka en bok, älska mitt hår lite extra samt köpa mer tråd/garn till mitt broderande :) nytt tyg behöver jag också! :O
Borde klämma in lite pluggande inför astronomin. Sista föreläsningen på två veckor i det! Det kallar vi sportlov det ;)
Har även jobbat ihop engelskan så från och med att jag lämnar jobbet på torsdag tills måndag två veckor (11 dagar) senare har jag sportlooooov! Fast har labb som måste göras, genre project att skriva till engelskan och matte latte blatte knatte fnatte och tjatte att göra som alltid -.- haha jag är så rolig, not.
Jaja, Globen och jag säger här med god natt! Ser ni hur natten sträcker sig sakta över Atlanten? ;) haha den här jordgloben var den bästa presenten på länge! Tack igen Pappa!! <3
Glöm inte att lämna en kommentar om vad som helst! :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0