Stockholms stadsmission, guldpappan och lillebror väljer uteställe!


Tänkte bara skriva ett kort inlägg och säga god natt! :) 

  För mig är det en STOR dag imorgon, lite nervös är jag :/ 

  I vilket fall, idag var mina föräldrar ute på en middag med ett par vänner. De hade hyrt någon stor taktreass vid gamla stan och skulle äta och donnera pengar till välgörenhet (haha vuxnas konstiga nöjen!), jag hjälpte mamma och pappa genom att övertala de om att vi ska donera till Stockhoms Stadsmisson, jag diggar dem! Haha :) Sagt och gjort så skänkte pappa en donation dit, tack pappa <3 Han är guld värd! 



  Medan de var och roade sig så gick jag och min lillebror ut för att äta. Han fick välja restaurang helt själv! Så självklart blev det en krog/pizzeria. Haha, han har gjort det till sitt mission att hitta den bästa pizzerian och den här var definitivt i hans "top tre Sverige"-lista! Dessutom hade den ett superfint läge vid hamnen, berättade lillebror. Det lät bra nog för mig, så jag tog på mig "pappa betalar"-leendet och så drog vi ut. 
  Nu är det så att vi bor inte alls långt ifrån hamnen som vi skulle till, vi tog ändå bussen ändå! Haha, det var ju lördag och allt!



Redo för att åka!


Våran vackra hamn <3

Ingen sommar och uteservering utan solglasögon!

I jakten på Sveriges bästa pizzeria! Det var inte Ralfs i Degerfros men visst var det väldigt gott! Perfekt väder, knäpp lillbrorsa och god mat. Vad mer kan man önska en lördagkväll?

Mätta och glada åkte vi hem igen.


Väl hemma blev det filmmys (Iron man såklart!) i onepiecen <3 
Nu är klockan över halv två och mina stolliga föräldrar har äntligen hittat huset de bor i! Fick lillebror i säng för över en timme sedan! Haha, men nu är huset snart helt tyst igen! Äntligen sovdags!






  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0