Mitt liv som hund, mitt i natten!

  Sitter här i sängen och har just borstat tänderna och tagit bort sminket, allt i vanlig kvällsrutin, tills jag insåg att det är ju inte kväll! Det är ju natt redan! När hände det här? :O Haha! Fort ska det gå och så var klockan redan halv ett! 



  Så här ser jag ut när jag sitter framför bloggen, halv ett på natten! Haha

  När jag var ute med hunden innan så skulle han såklart gå rakt över en stor äng, antagligen har våra respeklösa rådjur (minns ni inlägget?) gått där över och hunden ville spåra, haha! Det resulterade i att han fick hela pälsen full med en massa små frön! Ni vet sådana från någon taskig växt som vägrar släppa taget? Har plockat frön från honom i evigheter! Hahaha, stackaren <3 


"Jag tänker stå här och se helt nonchalant ut tills du slutar skratta åt alla hemska frön i min päls"


Sitter och väntar på att bli "av-fröad" (det här är inte ett ord enligt SAOL) så han kan bli av med kopplet och springa för att hämta sin boll.


"Åhå, nu har jag bollen! Lyckan är total, nu ska jag släppa den så Nikita kastar iväg den så jag får springa efter! Världens bästa syselssättning" 


"Sen gick vi in och jag la mig i sängen för att se butter ut tills hon tog ut mig igen och vi repeterade samma procedur igen!"



Haha, så ser min och hundens vardag ut! Haha :) Sötaste :) Just nu ligger han och sover, och skam den som försöker väcka honom mitt i natten! Klockan sex vaknar han och vill ut och börja om proceduren igen ;) 
Bäst jag går och lägger mig nu! Klockan tickar över ett!! God natt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0