Lyckan är stor, även över en andra plats mitt i natten!

  ÄLSKAR när det händer saker, även om det som händer är mitt i natten. Haha!



  Jag har kommit tvåa i en bloggtävling av Milea Webshop, en supersöt liten smyckesbutik på internet som har fantastiska smycken till bra pris och alltid fraktfritt, det slår högt hos mig!
  Gör mig en tjänst och kolla in deras superfina smycken och kanske hitta en egen favorit? :) Du hittar webshopen HÄR och deras facebook-sida HÄR
  Ska blir spännande att se vad det blir för överaskning :) 

  Glöm inte att även den här bloggen har en facebook-sida. Länken hittar du på vänster sida om det här inlägget och under rubriken "Länkar" ;) Eller så klickar du HÄR, gör mig en ännu större tjänst om du klickar dig in och gillar min sida där! :) 

Nu ska jag sova igen :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0