Liten bildbomb med supersött halsband! Tack! <3

  Här kommer en liten bildbomb för dagen (gårdagen då eftersom klockan slog över midnatt nu)


  Gjorde blåbärssmoothie till lillebror som var hemma från skolan. Slängde i en banan också haha det är det som är lite gult och ser knepigt ut på bilden! 



  Så kom överaskningen från Milea Webshop! Såååå sött halsband! Tack tack tack! Glöm inte att titta förbi där! Alltid fraktfritt, klicka HÄR för att komma dit! :) 



Knäpp hund försöker övertala mig om att han MÅSTE ut och leka med sin boll!


Ja nej det var väl all uppdatering jag hade för den här gången! Nu slår klockan snart ett och jag ska försöka få färdigt skiten jag håller på med så jag också får sova! :) 


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0