Inte vilken söndag som helst!

  Vaknade strax innan sju och tog ut min lilla hund <3 
  Mamma brukar vara uppe före mig och hinna ta honom på första rundan men idag sov hon till åtta (!) så då hade jag redan hunnit duscha av mig, ta ut hunden och ätit frukost.


Plutt och jag på morgonpromenix! Hahahah nej usch vad fult, det heter PROMENAD! MorgonPROMENAD!

Nu är klockan kvart över åtta (den lär vara mer innan inlägget är färdigskrivet! Haha :) ) och jag la av lite mer tid till bloggen, funderar till och med på om jag ska göra en ny header kanske? Äh, ska inte lova för mycket! Haha! 



Ute på promenad, oj så fint hår jag har den här morgonen... Haha eller kanske inte!


Har även kommit fram till att den här sommaren har solen blekt mitt hår riktigt mycket! Skillnaden på mitt underhår och resten är ENORM :O Haha! Se själva på bilden ovanför! 

Suuuuuuuuck nu krånglar uppladdningen av bilder till bloggen -.- Orka! Borde bli dags att byta bloggportal alltså! När man inte ens kan ladda upp bilder ifred så är något riktigt på tok...

  Just det, om någon undrar så JA, jag har tänkt att lägga ett inlägg till Neil Armstrong, men jag orkar inte det just nu. Mina tankar gick igår till hans familj och även i sörje tider så hoppas jag att folk inser vilken stor man han var! Vill du dela med dig av tankar eller läsa andras så rekommenderar jag den HÄR facebook-sidan, jag är även själv med där :) 
  Han glömde aldrig världen (även när han hängde med Buzz på månen ;) ) och världen kommer aldrig att glömma mannen som tog en litet steg för männiksan men ett stort kliv för mänskligheten! May you rest in peace and may heaven be more delightful than the moon. 

Undra om jag ska bli talskirvare istället? Haha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0