Inte ens en dollar gästar hos FF

  Yes alltså 50 centBreaking News live med Filip och Fredrik
  Det är något speciellt med så kända och stora människor allstå... Även om han mest såg bortkommen och helt misplaced ut så är det något när man ligger i sängen och ser på honom live i svensk TV. Vi är i samma stad just nu, just nu är han i filmhuset här i stockholm, VAD GÖR JAG HEMMA!? 



 
  Han ser ju inte förbannat bra ut tyvärr! Men ja, alltid lite extra när en superkändis är här i lilla staden! Med en extra stolthet och mysig känsla ska jag nu ta bort sminket och fundera på om jag ska sova med eller utan den älskade onepiecen... Det är 21,4 grader i mitt rum (enligt väckarklockan) så antagligen får det bli utan! Imorgon är jag barnvakt till lillbrorsan som är hemma från skolan, vi ska göra smoothie och öva på spanska glosor... Hur ska det gå? Allt jag kan på spanska är vamos a la playa och tengo la camisa negra. Haha, ingen språkvetare här inte!

  Önska mig lycka till!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0