Hundra år och ändå inget svar

  Har suttit i hundra år (snart två timmar) och försökt få ett svar från skolan på en fråga jag har. Men universitet är OMÖJLIGA! Aldrig att man kan få ett svar bara sådär! Nej nej absolut inte! Först måste man maila en, som skickar dig vidare till en annan, som tar kontakt med en annan åt dig, som hänvisar dig till en annan person, som ber dig ringa ett annat ställe, som hänvisar till en annan person, som vill ha det på mail, som hänvisar till någon som inte ens svarar i telefon under sina telefontider! Haha!

  Nu har jag mailat till tre personer till i alla fall och om någon av de är rätt person och som kan ge mig ett svar så ska jag skicka svaret vidare tillbaka till en annan person och SEN är jag klar med frågan jag ställde för snart en och en halv månad sedan. 


  
  Haha inte ska det gå fort inte! Nåja, får se när jag får svar nu. Det är också väldigt olika, vissa svarar inom 24 timar (om det är vardag såklart) och en annan svarade inte på över två veckor. 
  Nu ska jag i alla fall ta lunch, gå ut med hunden, se om posten behagade komma idag och sen kan jag äntligen fortsätta med mitt album! :) 


Hunden hälsar till alla läsare att det är tröttsamt att vänta på att få gå ut och leka med bollen! Haha stackaren <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0