How to make it?

  Jag är så trött, så slut, så färdig, så utmattad, jag orkar knappt sitta upp med andra ord. Mitt huvud spränger snart ett hål i mitt kranium alltså... ewfo aämöldcfk-sa.mffkhdsafilhflksdnaf - typ så mår jag. Är så trött på det mesta, suck. Allt ska alltid krångla! Kan inget bara flyta på för en gång skull? -Haha, nej! Varför skulle det flyta på för? Vilken dum idé! Upp med dig nu! Jaja dumma hjärna, jag ska upp. Jag ska läsa lite till och jag ska orka, men man kan väl få klaga lite åtminstone? Igår var jag rätt så avslappnad och tänkte: hm, skönt! det här kanske går vägen! Men det är väl klart att en sådan känsla inte får hålla i sig, ååååh orkar inte. Jag vill ge upp, kan man ge upp? 


Månen, det är fullmåne time ute. Någon som har haft tid att beundra jordens lillbrorsa det här varvet?

  Till råga på allt så kände väl min puckade hjärna (hör av er om någon vet hur man byter ut den, möjligtvis uppgraderar till en vettigare version!) att jag slappnade av lite igår så självklart skulle jag få plågas av en jobbig dröm istället. Den ligger och tjatar i bakgrunden i huvudet hela tiden "du måste bearbeta mig" "tänk på mig" "analysera varför det blev så här" "glöm inte mig" Baaaaah blir galen! Det var det sista jag behövde, en korkad dröm om dig -.- Blä! Orkar inte fortsätta och kan inte ge upp.


Puckade, älskade, knäppa hund. Glad i alla lägen så länge det finns en boll med i bilden. <3


Kan ingen bara dyka upp och säga "jag vet hur du kämpar, jag finns här när du är klar också. Det är inte långt kvar nu, ta dig igenom det sista också så lovar jag att ge dig tid att andas sen"

Folk hör av sig, vill ses, bjuder in till en massa grejer och håller på. Jag hinner inte svara alla så jag gör det offentligt här istället, JAG ÄR FÖRBANNAT UPPTAGEN I HELGEN och precis som alla andra helger så är jag INTE intresserad utav fester, röj, party, utgångar och alla synonymer ni nu kommer på för att använda drogen vi kallar alkohol. Tack till gänget som bjöd in till helgens trekdag i stockholm, tro mig när jag säger att jag hade såååå gärna velat hänga med er och glott på star trek i storbild istället för att våndas med den här skiten! Jag kommer på nästa! :) 

  Haha så nu är jag klar med det här halvdeppiga och mest bara panikslagna inlägget. Ska genast skriva ett nytt som är lite roligare ;) Hang in there! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0