12 timmar, samma känsla!

  För ca tolv timmar sedan satt jag exakt här, i samma ställning till och med, och skrev om hur mycket klockan är! Nu tänkte jag göra om det! Haha WHAT!? Är klockan redan över ett? Halva dagen har ju gått! 

  Fortfarande så har inget svar från personerna jag mailbombade på universitetet igår, dykt upp. Hade jag kanske inte för väntat mig heller... Suck, hatar att vänta! Alla är på hela tiden: Har du fått svar? Har du fått mail? Vad sa de?    ALLTSÅ JAG VET INTE CHILLA LITE TACK! Haha :) 
  Nåja, dagens planer är så simpla de kan bli. Tänkte åka till affären men ångrade mig, haha! Yepp jag är lat! Haha, istället tänkte jag gå ut och leka hunden trött en stund så han kan gå in och vila och jag kan ta en långpromenad utan honom. Går inte att hålla ett vettigt tempo med den tjurpottan, haha! :) 


  Mys med morgontrött hund <3 Haha!

Så, istället för att åka till affären så passade jag på att leka lite med mina scrapbooking saker. Världens mysigaste hobby! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0