Det kom lite saker i vägen men en önskelista klämmer vi in!


Imorgon är det fredag, vilket innebär läkare igen. Det var ju faktiskt igår jag var där senast så nu är det dags, haha :) Sen borde jag klara hela helgen utan. Vem vet, det kanske är sista besöket? Haha NOT.
Har hittat lite lägenheter idag, ju längre tid du ignorerar mig desto dyrare blir det, haha. Som alltid, right?
Saker inför hösten som jag inte säger nej till:

En vetevärmare som går att värma i micro och är i form av en nalle!
Underbart för jag fryser så mycket nu :(
Finns att köpa HÄR
Något Irene nog vill ha:
Alltså Angry Bird som sällskapsspel.
Potentiell julklapp kanske? Du hittar spelet HÄR.

Behöver knappast en beskrivning. Fast jag såg just denna i en video idag och den såg riktigt stel ut där dalahäst mönstret är så jag tvekar lite och funderar på en helt svart. Time will tell gott folk.
Känner att the time has come och det är min tur att skaffa mig en egen "magic 8-ball".
Hur kan man inte älska den här? Du hittar den HÄR

Ett Pi duschdraperi, det syns inte på den här bilden tyvärr men det här draperiet innehåller 4 600 decimaler av Pi.
Du hittar det här draperiet till ett löjligt högt pris HÄR. På samma sida hittar du även ett med det periodiska systemet på, exakt som det Sheldon och Leonard har i The Big Bang Theory.


Det här ser inte mycket ut för världen va?
Fast det är en radiostyrd bil som kan köra på väggar och i tak! Haha
Den här onödiga men väldigt nördiga leksaken hittar du HÄR
Sen hamnade jag på en sida med skitsnygga dekorer på, jag kollade på väggdekorer och hittade flera jättefina.
Mitt i allt hamnar jag bland en massa bilbilder. Som majoriteten vet är bilar inte min grej men kunde inte låta bli att göra reklam för det här. Titta så sött!
Den här designen hittar du HÄR.
Därifrån kan du även klicka dig runt till andra dekorer till bil, vägg och vitvaror!



Bästa muggen ever? En mugg med plats för tepåsen! Varför visste jag inte om det här tidigare!?
World changing mug! Haha Finns i flera färger och för bara 79 kronor är den din! Fatet ingår så klart!
Plocka hem din mugg HÄR
Haha star wars nallar! Finns i flera olika varianter, modeller, prisklasser och funktioner!

De har även mängder av bobble heads. Kolla in!
Hitta coola Star Wars prylar HÄR
Ingen önskelista skulle vara hel utan DIG. Fast jag anar att du inte skulle uppskatta om jag lade ut en bild på dig här. Så vi skippar det den här gången!
Hm... när jag kollar igenom min lista så kan jag inte komma på ett enda bra samlingsnamn för mig. Haha Vad har jag för smak egentligen!? Haha! Dela med Er om vad Ni tycker och tänker!
God natt, nu slog klockan just fredag och om mindre än 8 timmar ska jag plågas av vårdpersonal!
Wo-fucking-ho!

Postat av: Nene

hahahahaha!!! love it! angry birds-spel :D

2011-09-16 @ 21:12:13
URL: http://enklockren.blogg.se/
Postat av: Nene

Svar: jaaa :D fast vet du va, vi får inte grilla här -.- fick hem ett brev om det också -.-

2011-09-16 @ 21:41:51
URL: http://enklockren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0