Söndagförmiddag

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min lillebror! "Jag kan insimuniminera mig själv! Haha!" "-Älskling det heter imitera." "-iminiter... Äh skit samma"

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick ut med min lillebror, nu ligger jag här i gräset och ser på när har spelar landhockey

Det sista du sa högt: "Heter det landhockey det du spelar nu?" Haha

Det senaste någon sa till dig: "Ja, varför undrar du? Det finns jättemånga coola videor på youtube om det."

Vad har du druckit idag: Äppeljucie <3

Vad var det senaste du åt: Frukost

Vad var det senaste du köpte: Lördagsgodis :D

Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkrun

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt

Godaste glassmaken: B&J's flesta smaker. Heaven!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror på kärlek i böcker och film ;)

Sover du tungt: Nej

Drömmer du mardrömmar: Haha det händer :P

Trivs du med ditt jobb: Har inget, jag studerar ;)

Favoritklädsel: Oj, allt? Det mesta i alla fall

Favoritlåt just nu: Almost Lover av A Fine Frenzy (ligger längre ner här på bloggen)

Vad ser du om du tittar till höger: Ett litet fruktträd och sedan grannens hus

Vad gör dig glad just nu: Vädret

Vad ska du göra härnäst: Tydligen leka bollkalle och ta mig genom ett par buskar och hitta alla bollar min bror skänkt till grannen

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Skönt, nice, slappt och härligt

Favoritgodis: Finns för många!

Kläder just nu: Jeansleggins, linne och tjocktröja

Sommarplaner: Who knows?

Hur många kuddar sover du med: Oj, som ligger i min säng alltså? Haha fem tror jag, om vi bortser från hunden alltså haha!

Spelar du något instrument: Haha spelar och spelar, pianot kan jag sitta och klinka på ibland. Spelade mer när jag var yngre.

Morgon eller nattmänniska: Bådeock. Haha Beror helt på hur jag har sovit och planerar att sova.

Vad är viktigast för dig: Mitt mående, absolut viktigast! Sen kommer familjen, hunden osv.

Är du kittlig: Haha det har jag inga planer på att avslöja!

Snarkar du: Det hoppas jag verkligen inte! En har sagt att jag har gjort det en natt men alltså det måste ha varit för att retas.

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: Haha alla som överraskar mig!

Längtar du mest efter just nu: Ett mail från danslinjen :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0