Uppochner

Jag har sådan huvudvärk och jag är så trött. Varför sover jag då inte? För det går inte, någon stör i mina drömmar också.
Nyligen har någon börjat rubba mina sovvanor något så extremt, inte bara det, hela min koncentration har gått ifrån mig. Jag missade till och med att jag skulle till sjukhuset idag. Som tur väl är så ska jag dit i morgon (idag, det är mitt i natten) igen så jag får förklara mig då. Hur man nu förklarar sig? Jo alltså det kom en kille som liksom sänkte jorden under mig och snurra iväg den så fort att jag inte vet vad som händer, men jag är helt säker på att världen står uppochner.
Och nej mamma; jag pratar inte Justin Bieber. Haha!

Hur vänder man världen rätt igen och får tillbaka ett rationellt och logiskt tänkande tillbaka?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0