Sneakers!

Hett ämne just nu så självklart måste jag plocka ut mina egna favoriter och rekommendera till er.
Till min otroliga lycka har Nike och Liberty of London gjort ännu ett samarbete för vårens sneakers! Här ser Ni två av modellerna. För resten och för att beställa dina helt egna, klicka HÄR

 

Puma har även de ett par som jag verkligen gillar, våren och sommaren 2011 betyder färg! Mycket färg och bara färg. De här skorna är några man älskar eller hatar, jag tror inte det finns ett mellanting. Jag ÄLSKAR!

Puma skorna är även runt en 300 kronor billigare. Fin fint! :)

 

För ett tunnare och ännu mer sommar passande  alternativ valde jag också att visa dessa Converse. Ljuslila, supersnyggt!

 

Både Puma skorna och Converse hittar du på Brandos.se som även har helt fri frakt och fria returer!

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0