Snälla älskade hund, varför?

Så här ser undret ut just nu när han ligger här bredvid mig. Alltså han slickar på sitt benoch kliar sig i örat samtidigt. Det ser riktigt jobbigt ut för honom för han typ snurrar bakåt hela tiden, haha älsklingen.
Det är lite komiskt när tikarna i området löper, för bara från mitt hus kan jag se 7 hus som jag vet har hund, vilket blir med våran inräknad, 10 hundar varav 3 är tikar. Gissa om de får sin uppmärksamhet...?
Just nu har vi en liten annan terrier som löper och tja, ta med vår hund ut så kan du få reda på de exakta platser denna hund har kissat på. Haha! Hoppas han börjar äta och leka igen snart bara, vill inte ha honom lös på vår uteplats längre ifall hon går förbi på vägen. Haha, i-lands problem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0