Morsdagskort

Jag har precis pillat färdigt med mitt morsdagskort och tänkte dela med mig av det till Er, lyktan som är med på vissa bilder vet Ni redan hur man gör.
Så här ser det för övrigt ut på när jag ska göra ett kort, album eller liknande. Haha
Framsidan/första sidan på "kortet". På bilden syns jag som liten och min mamma.
Andra sidan, samma foto :)
Sista sidan. Detta kort/häfte ska alltså mamma få tillsammans med lyktan. Jag litar på att hon inte kolla på min blogg innan morsdag så jag känner mig säker på att lägga ut det här. Haha
Hoppas jag har gett er lite inspiration till olika sätt att visa uppskattning till Er mamma, kom ihåg att det bara är en vecka kvar i morgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0