Min hund, fotomodellen!

Som rubriken säger har min hund lekt fotomodell idag och jag kan faktiskt inte tänka mig en annan hund som blir så fin på foton. Tricket för att leka med en boll med honom så mycket att han blir så trött att han är still för kort, haha!
Om Ni ser ett tält eller liknande i bakgrunden så är det för att min pappa och lillebror övar på att få upp tältet fort och smidigt tills när det ska vandra i fjällen i sommar, det är deras "far och son" tradition. Min och mammas tradition är att hon kör mig till akuten varje gång, haha! I alla fall, därför kan det hända att Ni ser en rumpa sticka ut någonstans eller så ;)
Tungan rätt i mun, alltså på bollen. Haha!
Denna och bilden under ÄLSkAR min pappa, ja han har konstig smak. Haha så därför får de vara med.
Haha CP bilder :P När hunden hoppar efter bollen.
mi
Det är jobbigt att vara hund ibland :( Haha
Min favorit tror jag :P
Nej nu får det räcka med bilder för denna gången, eller vad säger Ni? Ut och njut av solen nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0