Dagen idag

Idag har jag gått en heldag utan smink! Hör och häpna, har därmed inte visat mig utanför dörren utom då jag ska ut med hunden. Lite halvslappa sköna kläder, fredagsbak och städning (som alltid) är vad min dag bestod av.
Haha oj, återigen så har jag glömt att ta bort datumstämpeln, som visar helt fel, på kameran. Sorry ;) Nu har världen sett mig utan smink också! Haha spännande...
Efter att ha sett hur denna baseballjackan ser ut samt fått ett superbra pris på den så blir det nog vinnaren! Tycker jag att den blir tråkig är det ju inte för svårt att köpa och trycka/sy på egna märken! :)
Bakade superkladdiga chokladmuffins också. De är exakt som små kladdkakor! Perfekta! Mums, lägger säkert ut receptet någon dag här :) Ni får nöja er med en bild så länge:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0