Baseballjacka

Att det snöar igen sänker inte min vårkänsla det minsta!
Nu har jag kommit fram till att en cool, charmig, lite unik och personlig baseballjacka kommer vara superbra att ha i sommar!
Så efter att ha kollat på flera bloppisar, auktioner och secondhand ställen (dessa tre ställena är klockrena för att hitta charmiga, unika kläder) så har jag dragit ner antalet till två. Nämligen dessa:
Igår/i natt så föll jag även för denna:
Men tvekar lite på den idag, den skulle nog vara svår att matcha med min stil men den är såååå cool och det ÄR en LA Lakers jacka. Inte för att jag vet något om det men det verkar lite coolt. Dessutom har den ett NBA märke. Dem är i herrmodell men efter alla jackor och tröjor som jag lånat till mig av killar så är jag vid det här laget inte avskräckt av att det är en herrmodell. Det brukar funka ändå, det brukar bli lite slappare. Det är bra!
Så snälla, alla läsare, nu: Hjälp mig att välja! Efter alla kläd inlägg som har varit de senaste har nog de flesta koll på vilka kläder jag gillar. Hjälp till nu! Maila, skriv på FB eller helst; kommentera här under, vad du tycker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0