Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Folk som kan slappna av till musik som jag anser vara stressande, kärlek och rasism.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Vattenflaska (kärlek), nyplockade blommor och boken "matematisk uppslagsbok".
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, har koll på min bror och hans kompis och bloggar.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Roadtrip genom USA! :D Köpa en hund och vinna nobelpriset.
Tre saker jag kan: Lösa rubiks kub på 2 minuter, förstå finska och första halvan av det perodiska systemet i huvudet. Jag har kunnat detta i alla fall, haha tror nog allt sitter fortfarande.
Tre saker jag inte kan: Jag kan inte sova utan min nalle, true story! Haha jag fick honom samma dag som jag föddes och har sovit med honom i sängen varje natt, haha! :) Jag kan inte heller hebreiska, fast jag önskar att jag kunde det. Hm.. en sak till.. Hjula! Det kan jag inte, haha!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Mig! Haha, nej men youtuba dessa saker: Yiruma, KurtHugoSchneider (en användare) och The Soweto Gospel Choir. Haha och Justin Bieber ;) Hahaha!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Hebreiska! Tillräckligt för att vara först med att förklara hela universum i en och samma teori och kanske det här med kodmallar så jag kan fixa bloggen lite.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0