Sverigest bästa!

Haha en hel del killar som läser min blogg vet redan vad det här handlar om och jag vill bara berätta att jag än en gång inte blivit motsagd som Sverigest bästa ;) Haha Jag är så bra! :)
Nu står mamma snart och ropar från dörren haha!
Och en personlig hälsning ska jag klämma in också: Veronica; Det gick inte någonstans som vi planerade det men jag tror nästan det blev till det bättre, för ett tag i alla fall. Sen sitter jag väl snart i telefonen och gråter med dig och tjatar om att vi sitter i samma båt. Haha! Tack för hjälpen igår! <3
En bild på en bil som sammanfattar mycket av de senaste dagarna.






Postat av: Ägaren till BJO786

HEHE go du är tjejen... (ler inombords när jag tänker på dig) puss på dig <3

2011-06-22 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0