Nu rullar vi genom Södertälje och någonsta...

img20110622_006 (MMS)

Nu rullar vi genom Södertälje och någonstans efter Eskilstuna stannade vi för att tanka och fika. Och kära mamma hann tappa bort sin bankkort i sin egen jacka. <3 det är skönt att det inte är så tydligt att vi är släkt haha! En glad nyhet är att jag fortfarande mår så otroligt bra och känner mig så lycklig. Haha mamma sitter och anar varför jag ler så. Nu sitter vi och har världens tryck i bilen med en Stockholms radiokanal som bara sprutar ut sköna remixade danshits och house musik. Solen skiner och jag glassar med mamma, bloggar och känner mig allmännt lycklig och kär. Kan det bli bättre? Jo kanske om snygg var här med mig ;) <3 två mil till Stockholm!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0