Sötast på havet är jag!

Så här ser min utsikt ut för tillfället.

Den ombloggade kudden på bild :)
Jag saknar den som kan relatera något extra speciellt till den här kudden, haha!

Lillebror vid en rastplast mellan Eskilstuna och Södertälje

Hunden får avsluta det här bildinlägget. Nu får vi se hur lång tid det tar att ladda upp det här på bloggen :O



Jag måste få tillägga en riktigt irriterande sak med den här resan. ALLA killar samt män stirrar om man är söt och tjej, som jag då ;) Haha! Nej men ärligt, jag sitter med min pappa och han berättar för mig åt vilka håll jag ska undvika att kolla för det är killar som sitter och stirrar på mig. Hur oförskämd får man vara? Jag tycker att det är inget annat än riktigt obehagligt. Haha nästa gång jag åker den här båten så ska jag ta med mig en egen kille!
Där sätter vi punkt för det här inlägget då jag precis är på väg att passera gränsen nu.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0