Allt är kärlek!

Nu åker vi om en kvart typ och jag passar på att skriva sista inlägget på en stund. Jag hade en helt otrolig natt och jag är helt otroligt glad och ledsen samtidigt! Haha underbart.
Jag vaknade vid åtta och hade sovit, om än kort, så ändå skönt. Otroligt skönt. Bästa sömnen på länge och välbehövd var den också. Från åtta till strax efter elva packade jag det sista med lillebror, duschade och grät hela tiden. Sen fick jag någon kul på telefon och nu sitter jag och ler och skrattar längtar! Längtar något helt otroligt efter nästa vecka.
Min kudde hade besök i natt och nu luktar den kudden varmt och fint så den kudden ska med mig till Finland. Haha Shit vad töntig man kan vara (a) Haha! :D
Nikita är kär :D<3 Haha!


Bloggar mer från bilen sen på väg till Stockholm!

Postat av: Elli du vet vem

Guuuud vilken söt bild det är på dig <3

2011-06-22 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0