Hur man går en riktigt lång promenad!

Klockan tickar över elva denna onsdag och jag sitter här med en Rubiks Kub. Idag har kuben tjänat ett lugnande syfte då jag precis kommit ur en panikattack. Jag hatar panik, haha vem kom på det? Jaja, som Ni förstår när Ni läser så har det släppt nästan helt nu.
Idag kommer familjen hem från Finland. Innan de ska hit däremot så ska de göra ett stopp vid det nya huset i Stockholm, sen ikväll någon gång dyker de upp så jag har storstädnings dag idag. Dammar, dammsuger, vädrar och torkar golv hela dagen.
Stötte på den här tjejen utanför Maxi, mitt i natten här i helgen. Haha!
Det mötet skulle jag vilja kalla för startskottet på våra långpromenader som vi har börjat med dagligen. Med ordet långpromenad så vill jag verkligen att Ni märker ordet lång, för långt har det blivit! Haha Hej då kommungränsen, nu ska vi ut ock gå!
Då drar vi igång, vi väljer en landsväg vi inte gått på tidigare och ser vart vi hamnar. Haha!
Väl ute märker jag att vägen vi valde var lite mer trafikerad än vad vi hade tänkt oss.
Trottoar känns som ett riktigt bra påhitt och långtradare kan få förbjudas! De skrämmer livet ur en...
Från och med nu fraktar vi allt i det här landet med tåg!
Om man går rätt hamnar man tillslut hemma igen!


Annars finns det alltid en väldig massa stora skyltar som hjälper dig att hitta hem ;)

Lycka till på era promenader nu! Har Ni tor kanske Ni gör som jag och hamnar vid en motorstadio, eller kanske ett zoo? Vem vet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0