Ge mig sommar!

Vilken natt! Min älskade bror har varit magsjuk och spytt lite då och då genom hela natten, som tur var så kunde han sova under timmarna mellan. Fast jag var så rädd att jag inte skulle vakna om han behövde mig så jag kunde inte somna.... Inte på hela natten :( Sen runt sex tiden, efter att ha kollat att lillebror sov lugnt, så tog jag ut hunden som sovit jätteoroligt han med, lillen då. Sen när jag kom in så slocknade jag, rakt ner i sängen. Underbart! Vid nio kom lillebror in och var vaken och ville ner och se på tv. Jag orkade inte röra på mig och lovade att komma ner strax och somnade om. Haha vilken sjuk morgon, jag som annars alltid försöker hålla mina rutiner. Jaja ;)

Nu sitter jag ändå här nere i soffan med lillebror, han har ätit lite kex och druckit blåbärssoppa och nu sitter vi och ser på Bläckhjärta. Kan det bli bättre? Det snöar och blåser ute och här inne sitter jag i mina rosa team sportia byxor och en tjocktröja och lillebror ligger med en filt om sig och hunden i famnen.
Sitter också och försöker rensa ut lite gamla bilder från min dator, hittade en massa sommarbilder på brorsan. Åh vad jag längtar efter sommaren, titta här:
Bara att kunna gå ut utan jacka och mössa och allt igen... Suck, funderar på att lägga mig i ide ett tag ;) Haha!
Ja just det, min alla hjärtans dag igår slutade totalkasst. Tommy dumpade mig kanska så extremt ÖVER MSN. Skönt att få se hans riktiga sida, vem gör slut över msn!? Aja, är han så omogen så är han inte värd mig! :)
Alltid tråkigt när sånt händer men helt ärligt... göra slut över msn... och på det sättet och av den anledningen som han gjorde det... Är det hur han är så... då klarar jag mig utan honom. Vi får se det på den ljusa sidan, nu kan jag ju önska mig denna hunken till min födelsedag istället:
Mmmh, mums ;) Haha! Blicka framåt och ha stora planer för framtiden, så kommer man igenom och vidare från det mesta som sker!
Nej nu måste jag försöka få i lite mat i min lillebror om han ska klara att komma iväg till skolan på torsdag. Många planer för framtiden har förändrats och försvunnit nu men folk överlever uppbrott varje dag eller hur? :)
Vi hörs senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0