Nytt år, ny garderob!


Som nämnt tidigare
så planerar jag att till min födelsedag få ihop pengar till att verkligen uppdatera min garderob! Underbart! Har suttit och pusslat ihop de perfekta köpen för en bra vårbas samt också nu för övergången innan våren helt är här. I "misstag" blev det lite accessoarer med också. Se och njut (om någon vill veta inköpsställen så är det bara att säga till så länkar jag det till dig, kom ihåg att vara tydligt med vilket/vilka plagg du menar):

Klädd så här planerar jag att ÄNTLIGEN få värme, solsken och sommar... Någon gång i alla fall! :)
Som ni ser så har jag valt en blandning på mycket basplagg fast med udda och perfekta detaljer. Till våren mixar vi randig tröja och prickig kjol, en färgglad klocka (jag valde lila) till de ljusa shortsen och lösa linnen och korta tunikor. Lite humor i modet är ju också ett måste, man ska ha kul med sina kläder och vardagen blir roligare om man kan locka fram leenden hos folk. Oversize kragen är tyvärr på väg ut, hoppas på ett kärt återseende till hösten igen. Men en hög krage på en tjockare tröja eller tunn jacka dör ingen av om du, som jag, verkligen gillar den högre kragen. Färger och mönster, välkommen våren! :)
Sen kunde jag inte låta bli, jag tyckte verkligen inte om OnePice när de kom och slog av folks fötter från marken. Jag fick en känsla av förvuxna bebisar när jag såg dom och avfärdade snabbt idéen på att köpa en själv. Men nu när fler och fler bilder och hyllningar kommer ut så måste jag erkänna att jag faller. När jag sitter här på söndags eftermiddagen, solen har gått ner, antalet minusgrader ökar och att bli av med snön och kylan känns som ett hopplöst fall. Då kommer jag på mig själv med att faktiskt också vilja ha en OnePice. Jag tycker fortfarande att deras priser ligger aningen i överkant men jag får be min Tommy snällt hihi :)
Den här har jag fallit för absolut:
Ge mig! Detta är verkligen ett nytt vill ha objekt, det tog mig ett tag men nu så är jag också fast haha! Typiskt mig. Den här och jag vill tillbringa årets mys och filmkvällar ihop mer än gärna!
Jag ska göra en bild till er som känner för att ge mig något men vet inte vad, bland annat med film och annat små plock som alltid behövs hos mig.

Postat av: Irene

HAHAHA ÅÅÅÅÅÅÅH, jag vill ha den där batman t-shirten!!!!!! :DDDDDDDDDDDD

NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAH NAAH BATMAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!

2011-02-13 @ 21:15:28
URL: http://ireene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0