Jag är hemma! Det känns så i alla fall....

Jag är hemma! Det känns så i alla fall. Sitter på centralen i Göteborg med en inköpt bok från Åhléns och en kall dricka från BK. Efter att ha sett den super långa kön på Espresso house fick BK bli valet. Har gått i nordstan i flera timmar tror jag. Haha det var i alla fall ljust ute när jag började! Ändå har jag inte köpt något mer än en bok. Har läst en stund nu och wow! Av vad jag upplevt hittills, på ca 20 sidor, är det superbra. Journalisterna som skrivit boken har verkligen tagit sig in i den nya kriminella världen i Sverige och beskriver den med ett mer än fängslande språk. Fascinerande. Utöver detta har jag även varit i ladugården idag och hjälpt till att mocka efter en sjuk liten ko. Stackaren. Jag saknar stallet lite extra nu. Jag har också haft mitt finger i en kossas mun och det var ur kul. Till alla er som var som jag vill jag avsluta inlägget med att berätta; kor bits inte! Dom bara små smakar lite och är mer rädda för mig än vill skrämmas. Slutet gott, allting gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0