Inspiration och önskelista

Precis som lilla rubriken säger, nu är den klar. Två dagar före dagen D men bättre sent än aldrig.
Detta är en liten lista på saker jag önskar mig/kan ge hjälp och inspiration till saker jag önskar mig. Var så goda:
Man ser inte så bra så jag la till en beskrivning nedan, så duktig är jag! :)

1)Halsband, jag ÄLSKAR smycken och accessoarer! Detta underbart vackra halsbandet hittade jag relativt billigt här:  http://modehus.nu/prod.php?id=18047&Swarovskismycke+-+20mm+ceriserosa

2) Sovmask, just denna hittade jag på: http://www.glamazon.se/?cat_id=103&head_id=102&gclid=CPmbtYXLjKcCFYm-zAodjwjsdg, men jag önskar mig nog lite vilken som helst, det är superskönt att sova med en sån!

3) Film; Dear John. Behövs väl ingen ytterligare förklaring? ;)

4) Rubikskub fast i en lite klurigare form. Alltid kul att leka med.

5) Bok: Hundens språk och flockliv.

6) Svart/rosa Reebok Easytone. Finns i sportaffärer bl.a. Intersport. :)

7) Världens sötaste Fransk bulldogg valp!  <3 Tusslilussen <3  Just exakt denna bilden och valpen hittade jag på: http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=77749

8) Mascara: False lash effect waterproof by Maxfactor. Älskar att grunda med denna mascaran, myspys! Finns nog lite varstans där de säljer smink.

Utöver detta så önskar jag ju mig ALLTID fler berlocker till mitt armband. Älskar dom. :)

 

 

Nu måste jag snart gå iväg till banken TRÅKIGT. Snälla Daniel sa att han kanske kunde köra (a) behöver ta mig till apoteket idag eller imorgon med, men det är jobbigt att lämna lillebror själv :/ Jaja han är elva år gammal och snart halvfrisk så han överlever säkert någon timme utan mig... hoppas jag.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0